poniedziałek, 30 maja 2011

Pisze monia.

Hej ! A oto pisze Monika : ) oto mój 2 dopiero post poniewaz , zapomiałam loginu na bloga . madzia mi juz 2 razy go podawała ale zapomniałam . dopiero dzisiaj weszłam . :D 
ostatnio oglądałam plotki o gwiazdach na stronie Kotek.pl  i znalazłam informację , ze Justin.B otworzył nową linię perfum damskich. ,, Someday '' a oto ich zdjęcie : 




pudełko nawet ładne . masz perfumy i przy okazji autograf  biebera . jaki on głupi . wygląda jak baba i teraz jeszcze będą go kojarzyc z damskim zapachem .. NIE OBRAŻAM FANEK !!
a oto reklama tych oto perfum: 


perfumy są dość ładne ale jakbym zobaczyła ich reklamę to bym ich nie kupiła . 
ciekave czy będą na allegro : )  


a wy jak ? kupiliście by je ? podoba wam sie ta reklama . ?!
następy post nadciągnie moze tak jakos wieczorkiem : D 


baii . <33 komentujcie ten post .  
♥ 

3 komentarze: