wtorek, 14 czerwca 2011

Czasem się Nudze . (Madzia)

Hej !Już się nie mogę doczekać Kiedy będzie pożegnanie szóstej  klasy w naszej szkole ! Tak mi się nudzi że chyba się zaraz spakuje . Ponieważ ,  rano jadę normalnie do szkoły i już nie wracam do domu .  Do szkoły  zabieram kosmetyki, tunikę , dwie pary butów , jedzenie, balony, książki itp. Wieczorek odbywa się dnia 17.06.2011r. o godzinie 16:30  a zakończy się o godzinie 19:30 . Wiem trochę , krótko ale nasza wychowawczyni p.Jolanta Maciejewska tak postanowiła . Dzisiaj na ostatniej lekcji  W-F siedzieliśmy z Natalką , Dominiką i Nicolą . Było fajnie ! Ale potem przyszła pani Ewa Wagner i kazała nam grać w piłką nożną . Ja szczeliłam  gola !  Bardzo się ucieszyłam i druzyna w , której grałam też .  W następnej notce dodam zdjęcia mojego stroju na Imprezę. Do zobaczenia ! : )

4 komentarze: