środa, 8 czerwca 2011

Czeeeeeść ;** ;) Pisze Madzia ...

Hej. Co tam u was ? U mnie spoko. Dzisiaj w szkole cały czas graliśmy w siatke .. Ale na koniec dobra zabawa się skończyła...     D. Śpiewak Dostała w nos piłką a później ja tak odbiłam pilkę że dostała w czubek głowy...Sorka za to ... Ale było fajne. Zdałam na kartę rowerową !!! ;)Ale cała klasa zdała więc... To nic szczególnego . Straszne nudy . Ja już nie mogę się doczekać wakacji lato , bez szkoły . Nie lubie szkoly . A tak naprawde kto lubi ?  Moja koleżanka  Natalka miała dzisiaj urodziny  , dawała CUKIERKI !  .  Ja lece czekam na komentarze ;) . Buziaczki :*

4 komentarze:

  1. wybaczam ci : DD . ale
    żeby mi to było ostatni raz !!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze ze nic sie nie stalo fajny blog wpadne jutro !

    OdpowiedzUsuń
  3. spoko blog zycz natalce wszystkiego naj odemnie !

    OdpowiedzUsuń