czwartek, 19 maja 2011

Pisze monia .

Siemka < 3  Jestem monika . < podniet > moja kolezanka zalozyła tu bloga i ja sie do niej dołączyłam
w naszej klasie są popularne blogi . np. dada i natalka mają bloga . dada to moja siostra a natalka kolezanka .
i sylwia mam bloga ( kolezanka )  noi ja z magda mam . a więc czy podoba się wam to ?



jakbym juz musiała wybrac jakis tatuaz na ustach to bym wybrała ten 4 ; ) a wy ?
ale uwazam ze tatuze przynajmniej na ustach są ohydne . XD
a wy jakbyscie musieli juz miec tatuaz na ustach to byscie który wybrali ?

narka < 3

10 komentarzy:

  1. ja ten w kwiaty fajny blog zaczne wpadac czesciej

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że blog to bardzo fajna i wciągająca sprawa:-). Dziękuję za odwiedziny, obserwuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajasiarski blog czekam na zdjecia widzialam ze mozna zadawac pytania a więc mam kilka


    czy magda ma brata . ?
    czy macie chlopaków ?
    ile lat sie znacie ?
    do której klasy chodzicie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne tlo i nagłówek tez

    OdpowiedzUsuń
  5. ma brata ma na imię artur : )
    nie nie mamy to za wcześnie
    em niewiem 2 ?
    do 5 klasy : P

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne tatuaze ! sama niewiem ... wszystkie sa ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. emma watson !!! kocham ją !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten 3. Chociaż i tak nie zrobiłabym sobie takiego ;)
    Jeśli chcecie zapraszam do siebie na
    http://the-my-bloog.blogspot.com/
    Pozdrawiam i czekam na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń