czwartek, 19 maja 2011

Przypomnienie (Madzia pisze)

Już za 5 dni Olimpiada . Wiem że powtarzam to przy każdym poście , ale mnie to podnieca , i chcę sie z wami tym podzielić , poniewaz bardzo lubię wasze komętarze . I chciałam wam powiedzieć że jeśli macie jakieś pytanie do mnie lub do Moniki to proszę napisać w komentarzu :
Magda lub Monika zależy do kogo masz pytanie . A my jak najszybciej Ci na nie odpowiemy . I przypominam pisać komy i polecać nasz blog swoim znajomym , głosować na sondzie i oczywiście czytac nasz blog . Ja kończę muszę iść lekcje odrabiać . Narkka <33 ;**

6 komentarzy:

  1. ja mam pytanie :

    Do Moniki : Masz rodzenstwo ?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny bloog . polece was znajomym . Mam
    nadzieję,ze dodacie zdjęcia z olimpiady : ))

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście że dodamy . A tak wg to mam rodzeństwo dominikę która prowadzi blog ze swoją przyjaciułką na adres www.i-love-the.strong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na posty

    OdpowiedzUsuń